czwartek, 7 marca 2013

Komplet dla Pani Zimy:)

Zimowa biel mi się udzieliła. Jestem już nią zmęczona i chociaż marcowe słoneczko mocniej przygrzewa, to u mnie wciąż wokół biało:/  Pomyślałam, że zrobię biały komplet biżuterii dla Pani Zimy, aby wkupić się w jej łaski i żeby wreszcie odeszła i ustąpiła miejsca Pani Wiośnie:)
Kochani, strasznie brakuje mi na wszystko czasu. Ozdabiam jajka na szkolny kiermasz wielkanocny dla mego najmłodszego. Dzieci zbierają kaskę na 3 dniową wycieczkę. Już jeden kiermasz się odbył przed Bożym Narodzeniem. Robiłam wtedy anioły z masy kukurydzianej i ozdabiałam decoupage'm. Fajnie wyszły, ale nie zdążyłam nawet zrobić zdjęć, bo rozeszły się jak świeże bułeczki:)
Teraz postaram się wyrobić wcześniej i porobić chociaż zdjęcia na pamiątkę, które pokażę na moim drugim,baaaardzo zaniedbanym blogu  Skarby Arkadii (chyba je kiedyś połączę) Wyplatam też, jako podstawki do jajek styropianowych koszyczki z papierowej wikliny i skręcam różyczki ze sztywnej włoskiej krepiny (czy też krepy), metodą cukierkową. Bardzo to zajęcie mnie wciągnęło:) Obkleiłam małymi różyczkami, klejem na gorąco, kulę styropianową ,( która tak mi się spodobała, że nie oddam jej na kiermasz : p ) a która służyła mi jako element dekoracyjny przy dzisiejszej sesji zdjęciowej do biżuterii dla Pani Zimy:)
Jak zrobić koszyk z papierowej wikliny i różyczki z krepiny(krepy) włoskiej znajdziecie na blogu u Ani.
Duuużo zdjęć,jak zwykle;)












Kochani, jet to mój ostatni post przed wielomiesięczną przerwą związaną z moim wyjazdem.
Na zakończenie,chciałabym Wam wszystkim bardzo podziękować za odwiedziny, wspaniałe komentarze, które zawsze sprawiają mi ogromną radość i widzę sens tego co robię. Wszystkim Wam życzę mnóstwo natchnienia i dużo pomysłów na nowe piękne koralikowe cuda!!!
Do zobaczenia po wakacjach (mam nadzieję)...

33 komentarze:

  1. jest więcej niż fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia życzę i realizacji planów. Będzie Ciebie brakowało w blogowym światku. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko przez kilka miesięcy,Janeczko:)Tobie również życzę wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń:)

      Usuń
  3. Dear Arkadia,
    You have created a baroque, beautiful set in elegant colors, that Marie Antoinette would have been worthy. I love the luster of pearls and the soft colors. And the earrrings are impressive too!
    Send you best greetings from springlike Lower-Austria:
    Uli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dear Uli,
      You have the gift of writing beautiful words and nice comments, which makes me very happy:) Thank,you!!!
      All the best from still snowy north-east Poland:)

      Usuń
  4. Jestem w szoku! Nie wyjda mi z glowy.... Sliczne!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadaj często,Asiu,a na pewno nie zapomnisz:)

      Usuń
  5. Pięknie się prezentuje, chociaż jak na mnie bardziej cieplutko, niż chłodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing set! I love it!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny, prawdziwie pałacowy komplet. Mam nadzieję, że wrócisz, chociaż coraz bardziej ja sama wątpię w sens życia w tym kraju. Życzę ci powodzenia i spełnienia planów. Pozdrawiam, ściskam i czekam na kolejne twoje fantastyczne prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana za miłe słowa:) W naszym kraju żyje się od pierwszego do pierwszego.Mam wrażenie,że to nigdy się nie zmieni:/
      Co do rękodzieła,to przydałby się nam jakiś obrotny manager, bo ja np. nie umiem reklamować się i sprzedawać:/
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  8. Very beautiful work Arkadia! The original pattern whit shamballa are very nice.
    I like and you have fantastic ideas!
    have a good women night
    sabrina

    OdpowiedzUsuń
  9. Alu - będzie mi Ciebie i Twoich prac bardzo brakować ...
    :((

    OdpowiedzUsuń
  10. To dla prawdziwej królowej Zimy! Coś zachwycającego, nie mogę się napatrzeć! Ale tak działają na mnie prawie wszystkie dzieła z tego bloga. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny komplet na odejście Zimy, róże też cudne. Trzymaj sie cieplutko Alu i wracaj do nas zybko :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przebogata biżuteria, fantastyczna! Powodzenia, życzę by wszystko się ułożyło po Twojej myśli.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. .....zbieram szczękę z podłogi....:) niesamotite:)

    OdpowiedzUsuń
  14. I subscribed your fantastic blog! Your works are simply AMAZING!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam! Piękne dzieła tu widzę!
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczności i świetnie, że dużo zdjęć, bo można się naprzyglądać :)

    Mam nadzieję, że wkrótce wracasz, bo czeka na Ciebie wyróżnienie na moim blogu http://www.kreatywnaprzyjemnosc.pl/2013/12/nowosci-i-mie-niespodzianki.html

    Pozdrawiam ciepło,
    Anna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! How beautiful! I love these!
    Śliczne
    Pozdrawiam
    SIlke

    OdpowiedzUsuń
  18. przepięknie !

    http://hurtowniaodziezyuzywanej-online.pl
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Serdecznie zapraszam do powstającego spisu blogów. spisiocenablogow.blogspot.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne rzeczy i jakie fajne połączenie technik :)

    OdpowiedzUsuń
  21. https://haileypets.com
    https://poodlespring.com/
    https://www.cutespupsforsale.com/
    https://furkittens.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dobre słowo,ale krytykę też jakoś przełknę:)