środa, 9 czerwca 2010

Przygotowania do konkursu :c)

Jakiś czas temu Silvex.pl ogłosił konkurs MixIt na naszyjnik letni , gdzie wyeksponowane mają być elementy wykonane z Miyuki,srebra i Swarovskiego.Naszyjnik ma być kolorowy,radosny,kojarzący nam się z ciepłym,słonecznym latem i przede wszystkim oryginalny.
No więc... postanowiłam wziąć udział,choć wiem,że szanse mam niewielkie,choćby z tego względu,że na równi z nami-amatorami,udział brać mogą profesjonalne firmy jubilerskie:c(
Ciężko było coś wymyślić,bo chciałam pokazać kunszt wyplatania,a nie tylko nawlekania koralików.Na razie mam elementy,które będę składać w jakąś całość,która na pewno będzie bardzo oryginalna,co niektórych pewnie zaszokuję :c).Naszyjnik na pewno nie będzie symetryczny.Jakoś symetria do mnie nie pasuje, a chyba powinna ,bo jestem spod znaku Wagi :/
Do swego projektu użyję poniższych elementów, a inspiracją była dla mnie przyroda, którą kocham nad życie:

-Slońce - nefryt bursztynowy(miodowy),
-Niebo dzienne - kwarc niebiański (którego nie ma na zdjęciu) ,
-Niebo nocne - lawa wulkaniczna z wklejonymi kryształkami Swarovskiego imitujacymi gwiazdy
-Ważka wypleciona ze srebrnych kuleczek,
-Kwiaty"Morning Glory" (Ipomea) - wyplecione z Miyuki Delica 8/0 techniką herringbone,
-Oplecione drewniane kuleczki imitujące jagody,poziomki,maliny,truskawki,mmm...
-Kolorowa tęcza - w technice"Spiral rope"
-Kokardka - która miała być, ale nie będzie, bo nie wiem do czego ją przypiąć:/
-Srebrne ogniwka - łączniki wyplecione techniką chainemaille
- Elementy Swarowskiego to w moim przypadku nie kryształy(nie licząc gwiazd na lawie)
tylko - perełki :c)

Muszę śpieszyć się ze złożeniem tego naszyjnika ,bo bardzo mało czasu już zostało ,tylko do 18.06.2010


I kokardka,której jednak w projekcie nie będzie,ale pokażę :c)

2 komentarze:

Dziękuję za dobre słowo,ale krytykę też jakoś przełknę:)